Terve !
Selegasta ja tavastasi toimia asiakkaan kanssa annan pelkkää positiivista palautetta !
Sama pätee myös Laatutalojen tavasta toimia ja rakentaa. Tällaisia yhteistyökumppaneita niin Laatutalot kuin Selegakin tarvitsevat toistensa tueksi, ja on hienoa että toimintatavoiltaan samanlaiset yhtiöt kohtaavat ja tarjoavat toistensa palveluja.
terveisin Antti
Hei, kiitos postista.
Liitteenä on palaute -> sinulla on hyvä konsepti suunnitteluprosessista
tv. Tapani
Hei, Lasse
Paljon kiitoksia todella nopeasta palvelusta.
Kimmo

